2022/06/19

ORIENTAZIOA 21-22

USEko OHIKO DEIALDIKO NOTAK KONTSULTATZEA ETA SARBIDEA APLIKAZIOAREN BIDEZ EGIN DAITEZKEEN PROZEDURA GUZTIAK

Jakinarazi nahi dizuegu, ekainaren 16tik USEko ohiko deialdiko notak ikusteko aukera daukazuela SARBIDEA aplikazioaren bidez. Barkamena eskatu nahi dizuegu blog honetan hain berandu idazteagatik. Hala ere, badakigu ikastetxean garaiz jaso duzuela informazio hau eta alde horretatik lasaiago geratzen gara.

Bestalde, USEren gaineko prozedura guztiak SARBIDEAREN bidez egin ditzakezuela adierazi nahi dizuegu: emaitzak kontsultatu, ariketen errebisioa eskatu, noten txartelak jaitsi, espedientearen lekualdatzeko eskatu eta azteketak ikustarazteko eskaera burutu.  

Honako esteka honetan aurkituko duzue informazio guztia:

2022ko USEren ohiko deialdia

CONSULTA DE LAS NOTAS DE LA CONVOCATORIA ORDINARIA DE LA EVAU Y TODOS LOS PROCEDIMIENTOS QUE SE PUEDEN REALIZAR A TRAVÉS DE LA APLICACIÓN SARBIDEA

Os comunicamos que desde el 16 de junio podéis acceder a las notas de la convocatoria ordinaria de la EVAU a través de la aplicación SARBIDEA. Queremos disculparnos por haber escrito tan tarde en este blog. Sin embargo, sabemos que habéis recibido esta información a tiempo en el instituto y en ese sentido nos quedamos más tranquilas.

Por otro lado, queremos indicaros que podéis realizar todos los procedimientos relativos a la EVAU a través de SARBIDEA: consultar los resultados, solicitar la revisión de los ejercicios, bajar las tarjetas de las notas, solicitar el traslado del expediente y realizar la solicitud de visualización de los exámenes.

Encontraréis toda la información en el siguiente enlace: